Mijn dag in eten; #1

Ik neem jullie ook weleens mee met een mijn dag in thee blog, vandaag dacht ik eraan dat jullie het wellicht ook leuk vinden om eens te zien wat ik eet. Ik neem je dus mee met een mijn dag in eten plog. (Want ja, ik maak foto's van wat ik heb gegeten, speciaal voor jullie natuurlijk).

Omdat ik het belangrijk vind om voldoende eiwitten te eten, let ik hier goed op. Meestal vul ik per dag in wat ik eet, zodat ik goed in de gaten houd of ik voldoende eiwitten eet. 1 gram eiwit per 1 kg lichaamsgewicht kun je als standaard aanhouden. Let jij hier ook op?

Ontbijt:
Een bakje met 100 gram volle milde kwark en 100 gram Koko yoghurt, met daarbij 50 gram aardbeien en een kleine eetlepel honing.



Snack tussendoor:
Een restje broccolisalade met falafel. Recept ga ik met jullie delen, dit aten wij als avondeten namelijk. Daarbij drink ik een koffie verkeerd.



Lunch:
2 donkere boterhammen met zalm en een halve avocado.



Diner:
Een salade met markeel, zalm en veel sla en komkommer en tomaatjes. Met daarnaast gebakken aardappeltjes. Ook hiervan zal ik een recept met jullie delen. Als toetje pak ik 3 stukken meloen.


Shake + snack:
Omdat ik nog niet genoeg eiwitten binnen heb gekregen drink ik in de avond nog een eiwitshake met plantaardig eiwitpoeder en ongezoete sojamelk. Daarnaast pak ik voor de lekkere trek nog een paar chocolaatjes en wat meloen. Jum!


Ben jij benieuwd naar de recepten van de broccolisalade of de vissalade?

Liefs, Nicole 

Reacties