Nieuwe kansen? Nieuwe kleuren!

Sinds 18 januari 2017 is Nicole's Choice een feit. Dat was de dag dat ik Nicole's Choice inschreef bij de Kamer van Koophandel.

Mijn kindje

Sinds die tijd is er veel gebeurd en veranderd. Nicole's Choice is en blijft altijd mijn "kindje". Vanaf het begin af aan beslis ik welke producten wel of niet in de webshop komen. Samen met Dave worden de bakmixen en losse theesoorten uitgebreid geproefd en getest. Hierbij geef ik de doorslag of een product wel of niet bij Nicole's Choice past.

Kleurkeuze

Vanaf het begin af aan wist ik welke kleuren ik zou gaan gebruiken voor de webshop, namelijk roze en paars. Dat was puur gebaseerd op mijn gevoel en omdat ik paars en roze zelf erg mooi vind. Ik leerde later, dankzij de blog van de Business Twins van marketingbureau CanZs, dat kleuren meteen een gevoel, emotie of associaties oproepen. Dit zette mij toen aan het denken.

Op advies van Dave en marketingbureau CanZs werd het tijd voor verandering. Uiteindelijk hebben we ervoor gekozen om andere kleuren te gaan gebruiken die beter passen bij Nicole's Choice. Namelijk donkergroen, lichtgroen en wit.

Nicole's Choice logo

Waarom deze kleuren?

Zoals je kunt lezen in de blog van de Business Twins staat groen voor duurzaam, creatief, rust, puur en geluk. Allemaal eigenschappen die goed bij Nicole's Choice passen. Ook wil ik met groen benadrukken dat alle producten 100% natuurlijk zijn.

Nicole's Choice 100% natuurlijk

Liefs, Nicole

Reacties